dissabte, 26 de setembre del 2009

Recuperem l'opinió...

Després de mesos sense escriure res, vacances, crisis amb aquest bloc indicatiu d'una crisis personal amb la política que m'envolta des del meu sofà (el millor indret del món per mi), on hi he curat les ferides i cansaments de mils enfrontaments normalment no volguts... Ara!! torno a recuperar la veu escrita... això no vol dir que la meva crisis amb la política que m'envolta hagi minvat, tot el contrari crec que és molt més accentuada. Però d'aquesta manera potser algú m'entengui o amb sort, jo mateix! però això ja seria una passada.

Propòsit a tots els lectors perduts del meu bloc... fer un article d'opinió almenys un cop a la setmana.

Uf!! quin Olot que ens espera en un món que és massa petit per encabir totes les nostres dèries...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada